War szabályzat:
Játék: Counter Strike: Source
Típus:
5 az 5 ellen esetleg 4 a 4
ellen
Köridő: 1perc 45másodperc
- 2 maposat jáccunk csak: 2x12 kör/map
- rate értékek: rate 25000 , cl_updaterate 100 cl_cmdrate 100
- a CL (Clan Leader(csapatkapitány)) köteles war alatt a nevében feltüntetni hogy CL
- a
war kezdetét a kihívó CL (clan leader) a ready
vagy rdy szóval jelzi, hogy készen állnak
és kezdődhet a WAR
- késkörrel
kezdünk, a győztes kiválasztja, hogy melyik oldalon
kezdenek, majd 3 restart után kezdődik a küzdelem (a
fegyvereket a kezdőhelyeken el KELL dobni!)
- a maxround elérése után csere, majd 3 restart után ismét éles küzdelem
- ha van második map is, akkor az előző map győztese választ oldalt
- ha
vki kiesik valami technikai hiba miatt, akkor lelehet pausálni a
meccset a kör végén (semmiképpen sem a
kör közben), a maximum idő, amennyi engedélyezett a
szünetre 5 perc, pályánként 10 percet
pauseálhat a csapat
- a
mérkőzés folyamán a játékosoknak
tilos spectator módba kiállni, vagy
pénzszerzés céljából
újrakapcsolódni a szerverre
- csak a tactical shield nem használható(tehát lehet magozóval is menni)
- tilos
a bombát ugy élesíteni, hogy nem lehet hallani a
csipogó hangját, vagy ne tudja egy játékos
önerőből hatástalanítani, büntetése az
adott kör vesztése
- tilos a meccs alatt a közösbe írni, csak 2 CL írhat oda
1. közösbe írásért figyelmeztetés!
2. közösbe írásért 1 kör levonás! - megszakított meccset nem pótolunk
- tilos bármilyen segédprogram (CHEAT) használata, büntetése a WAR elvesztése
- flash-t és egyéb gránátot át lehet dobni a falak fölött
- flash és smoke bug kihasználása tilos
- ha 2 ember is lelép a war befejezése előtt, akkor automatikusan DEFWIN
- a ?BunnyJumping? tilos.
- 5v5nél van A és B lerakó is (ha a csapatlétszám csökken, akkor is van A és B!)